دلم برات تــنــگ شده..                       بـــی تو با خاطره هایــت چــه کنم..


نظرات شما عزیزان:

دختر خیال پرداز
ساعت13:25---1 بهمن 1394
وقتی که هیچ چیز درست پیش نمیره

وقتی که غم قلبت رو پر می کنه

وقتی که اشک تو چشات حلقه میزنه

همه ۳چیز رو به یاد بیار

۱-من با تو هستم

۲- بازهم با تو هستم

۳-و همیشه با تو خواهم بود

ماه دوست داشتنی من
دوست دارم عزیزم
.
.
.
.
.
.
عالی بود.
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی


zahra ( :
ساعت12:02---23 دی 1394
سلام دادا مرسی بابت کامنتت شمام وب خوبی دارین.راستی لینکین

sajad kurde
ساعت11:40---23 دی 1394
عالیه خوشم اومد همیشه سر بلند و موفق باشی

آتنا
ساعت20:42---22 دی 1394
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 22 دی 1394برچسب:, ] [ 19:19 ] [ mostafa ]
[ ]